3 bilder från klassresan






kommer fler imorgon

I torsdags åkte vi då till Stockholm , bussresan var ganska jobbig men med socialt folk löste
sig allting! , när vi kom fram till vår huvudstad så åt vi ( asäcklig mat ) o sen lämna vi våra väskor
på Chapman hotell ( spökbåt , heh ) o åkte i en aslång bilkö till grönan.
Men när vi äntligen kom fram så sprang vi in o åkte allt möjligt , jag stog nog inte still nån gång , tror jag ;)
sen åkte vi ännu mer , åt , åkte ännu mer , samling , åkte ännu mer , o sen efter 7  som kändes som 2 underbara timmar skulle vi åka hem , men dom 7 timmarna kommer jag minnas i resten av mitt liv , det var skitkuul!
På hotellet hade vi damp , jag somnade väl vid halv 2 - 2 någon gång , när vi vakna åt vi frukost , sen åkte vi till Tom Tits i södertälje  , det var också kul men jag hann inte med allting . Roligaste var nog en ansiktsgrej , önska att jag hade kort på mig o Kimmie ( HAHAHHAHA ) och sen var frittfall rätt roligt.
Sen åkte vi bussresa hem , maasssssa damp!
men nu är det slut o snart e de sommarlov , o då är vi inte 6A längre.
Men ni ska veta att ni är guld värda allihoppa och ni beyder vatten och eld för mig , 6a forever ♥

Kommentarer
Postat av: emma

kan du inte ladda upp fler bilder från klassresan? :)

2011-05-29 @ 16:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0