6A are the champions , no time for loosers ,

Saker att ha med till Stockholm :

* Kläder ( Tjockiskofta , linne , sovtröja , mjukisbyxor , shorts , tights , jeanstights , strumpor , bh och trosor )
* Smycken ( fast nu ångrade jag mig lite , för de e jobbigt med smycken på gröna lund :o )
* Mascara
* Tandborste
* Hårborste och hårspännen
* Egen kudde <3 ( om jag får plasts ) 
* Mobil och mobilladdare
* Kamera och kameraladdare
* Maassssa godis 
* Powerking och kanske annan läsk?
* Pengar :o
* Tidningar , SOLO och starlett!
* Solbrillooorna!
* Hörlurar till mobilen om jag hittar dom
* Vattentät jacka ifall det möjligen kommer spöregna på torsdag ( DÅ DÖR JAG )
* Ett glatt humör 



Längtar asmke till klassresan , här kommer lite bilder från förra året när jag var på grööönan :

 




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0