en till kommentar.

Anonym om Nyår , del 1:
asså ååååh felicia 
va har hänt med DIG bloggen ser helt konstig ut sättet du skriver och allt OCH KVALITEN PÅ BILDERNA ?!
du har en kamera du har sladden som du lovade att när du hittade skulle de komma MASSA bilder de har inte kommit en ändå bild! 
du gör oss/ mig förbannade :( 
de är så tråkigt
svar : Jag vet att bloggen ser konstig ut men det är för att jag har haft bloggpaus i några måndader och inte hunnit fixat den .
Kvaliten på bilderna är i inlägget är dålig för att jag tagit dom med min iphone .
Jag har en kamera , jag har sladden , men jag har inte orkat ta kort & just nu är jag på semester i en annan del av sverige och vill inte lägga min tid åt att ta fram min kamera o ta massor kort.
Alltså , jag blir inte vad man kan säga "arg" när jag läser den här kommentaren , men jag har din IP - adress och det är alltid DU som klagar på allting , därför rekommenderar jag dig att du ska sluta läsa min blogg om du tycker den e så tråkig.
Förlåt om du tycker den är tråkig , men jag har ett skäl till det och det har jag skrivit , så du har egentligen inget att klaga på .

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej ja gillar din blogg men ja tkr bara den är tråkigt just nu :( sry

2012-01-05 @ 13:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0