INGET LIV!

KÄRLEK

hur går det med kärleken? Inte så bra
äter någon kär i dig nu? Kär och kär, haha. Men ja, det skulle man väl kunna säga. 
är du kär i någon nu? Typ
vem är sötast just nu? Jag? Nej jag skoja. Haha, ALEX PETTYFER!!
har du berättat för någon person att du inte har känslor för den fast du vet att den har det för dig? Ja
tror du ens på kärlek? Vem gör inte? Nejmen, ja det är klart!

HAT

vem/vilka hatar du verkligen? Hata är ett starkt ord, säger hellre "inte gillar". Tror inte jag hatar någon på det sättet, och om jag gjorde det skulle jag inte skriva det här!
varför hatar du dom? ..
hatar någon dig? Tror jag säkert!

DIN KLASS

vad tycker du om din klass? SWAAAGGGIE
vem litar du på mest i din klass? Kan inte välja en. Men - Kimmie, Ida, Malin och Lovisa!
är någon utanför i din klass? Ja..
vem har finast kläder? Finns många, men kanske... Frida?

SOCIALT/VÄNNER
har du många vänner? Rätt så många!
vem har du alltid roligt med? Alla! Annars skulle jag ju inte vara vän med dom, haha.
vem litar du MEST på? Många!
vilka är de du berättar först för när de hänt något? Ida och Kimmie
vem känner dig bäst? Kimmie, tror jag!
brukar du bråka med dina vänner? Kan hända

Välj två vänner som..
du litar på: Alicia och Fanny
får dig glad: Lisa och Sara.A
du skrattar ofta med: Kimmie och Malin
är saknade: Alma och Evelina
du vill träffa: Alma och Evelina, haha.
du känt länge: Ida och Ronja (träffar dock aldrig Ronja länge..)

PERSONLIGT
fullständigt namn: Felicia Maja Helene Karlsson
kön: Tjej
ålder: 14½
längd: 1:59
vikt: 41 kg
födelsedag: 16 april
hårfärg: Blond med bruna slingor (naturligt)
ögonfärg: Blå
boende: Villa och radhus
skostorlek: 38
vänner: Kan ju inte skriva upp alla? :o
MSN: [email protected]
humör: Trött

FAMILJ
Mamma: Linda
Pappa: Niclas
Syskon: Wilma (helsyskon), Elias och bebisen i magen (halvsyskon), Emil, Elin och Leo (bonussyskon)
Husdjur: 2 katter och 2 hamstar + fiskar

KÄNSLOR
har du gråtit för att du varit arg? Tror jag nog!
har du varit kär i någon du inte haft chans till? Antar det
när grät du senast? Hm, vet inte
är du oftast sårad & ledsen men visar det inte? Ja
menar du det du säger? Ja

DITT ELLER DATT
pengar eller kärlek? Kärlek
singel eller förhållande? Beror på helt, men nu har jag varit singel så pass länge så - förrhållande
sola eller bada? Båda!
mobil eller dator? mobil med internet
gröna Lund eller Liseberg?: Har bara varit på Grönan (ska till Liseberg om nån vecka) så ja.
mc Donalds eller Burger King?: MAX, annars mcDonalds.
dans eller sång?: Dans
fotboll eller innebandy?: Innebandy
flyga eller åka båt?: Inget, men kanske.. båt?

ÄRLIGHET
lovar du att vara ärlig?: Kanske
har du varit kär i din bästa kompis?: Nae
har du ljugit? Vem har inte?
har du fuskat på ett prov? Kanske
har du rökt utan att dina föräldrar vet? Nej, har aldrig rökt!
har du en hemlighet som bara du vet? Vem har inte?

RESOR
har du varit utomlands?: Ja!
i vilka länder har du varit?: Thailand och Finland, haha
har du åkt flygplan?: Ja
tåg?: Ja
båt?: Ja
buss?: Jadå
har du bott utomlands?: Nix
vart isåfall?: -
kan du något annat språk?: Japp

RIK ELLER FATTIG
hur mycket får du i månadspeng?: 400
har du..
eget rum? Ja
egen TV?: Nej, vill inte ha det
DVD?: Ja 
dator?: Ja
mobil?: Självklart
kontokort?: Ja
över 2000 kr?: Bara på banken
pool?: Ja
studsmatta?: Ja
cross/moppe?: Nae
pingis/biljardbord?: Nixpix
jacuzzi?: Nej :(
bastu?: Nepp
villa?: Ja
märkeskläder?: Ja
smink/smycken för över 5000 kr?: Tror jag inte

DAGENS
kläder?: Hellokitty-nattlinne och trosor
smink?: Inget
smycken?: Inget
humör?: Bra humör kör jag på idag
gjort?: Sovir
göra?: Vara med Fanny och kanske några grabbzz

SENASTE
sms;et?: Nej det tror jag inte - Kimmie
som skickat sms till dig?: Kimmie, Paulina, Tove, Ida, Fanny och Fabian
du var med?: Fanny
som ringde dig?: Mamma (skräll)
facebookstatus?: "Gilla så bedömer jag ditt utseende från 0-100% i chatten!"

VÄLDIGT KUL LIV OSÅ!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0