1 - En nytagen bild på mig och 15 intressanta fakta om mig själv.

1. Jag fick min första mens igår, har ingen aning om varför jag ens skriver det här. Start laughing, fine, men det är helt naturligt. Fast dock var det inte alls intressant att uppleva det, bara fruktansvärt hemskt och obehagligt.
2. Jag tycker det är sjukt omoget när folk går runt och leker med folks känslor. Hur kan man vilja såra någon med mening? Jag förstår det inte! Mitt motto : 
"Protect her, love her, kiss her, hug her or just hold her, but don't make her fall for you if you don't plan to catch her."
3. Jag är extremt random och ganska omogen men när det gäller skolan tar jag faktiskt saker seriöst, tänker inte kasta bort dyrbar tid och nu är det betyg, vilka faktiskt kommer avgöra min framtid. Efter gymnasiet ska jag studera vidare och utbilda mig till journalist, jag vet att jag kommer ångra mig i hela mitt liv om jag inte tar den chansen. Så ja, plugghäst here i come!
4. Jag har aldrig nopprat mina ögonbryn, haha. Jag vet att det är fett äckligt och att mina ögonbryn ser ut som en grottmänniskas från stenåldern. Jag har planerat att göra det många gånger, men jag är feg och säger jämt "nejmen jag gör det senare". Ska kanske görat imorgon, annars får vi se. Kanske blir det om ett år? Who knows?
5. Okej, den här "hemligheten" har jag inte berättat för många, men jag orkar faktiskt inte hålla den hemlig längre. Hälften av min klass och mina närmaste vänner vet om det så ja - Jag är stolt medlem på gosupermodel. Där sa jag det! Och jag kan säga det 100 gånger till utan att skämmas! gosupermodel gosupermodel gosupermodel. Haha, ja okej. Den största andledningen till att jag är medlem där är för att jag jobbar där, som fokusmedlem. Det betyder att jag kommer på idéer till tävlingar, kampanjer osv.
Ja, jag får betalt. Men inte i riktiga pengar, utan ... ja, ni skulle inte förstå om jag förklarade ändån. 
Känner minst 30 till i Västervik som är medlem på denna hemsida, så det är inget som bara jag har. Och ja, det är faktiskt kul, jag har många vänner där och har faktiskt träffat en av dom IRL i Stockholm.
Och nej, det är inte bara p12;or som har gSm, har skrivit med många som är uppåt vuxenåldern! :)
6. Jag ska få ett till syskon i November, yey!
7. Still looking after my dream come true..
8. Har Instagram, heter @feliciamaja där!
9. Vet inte alls vad jag ska skriva för "intressant fakta" om mig själv, dom första punkterna blev jättelånga men nu har jag 0 fantasi. 
10. För ett tag sen hade jag två (stora) blåsor i min mun, det är det jobbigaste jag varit med om. Nej, kanske inte men nästan. Som tur var är dom typ borta nu men det var ändån sjukt jobbigt och det gjorde jätteont!
 
Orkar inte 15, så ni fick bara 10. MOHAHAH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0