Catching feelings

Hej på er! Äntligen har jag några bilder att visa er, innan vad bloggen helt död. 
Jag har faktiskt saknat kameran riktigt mycket, när jag slutade blogga slutade jag också använda kameran (om man bortser från när jag spelar in med den på elevens val). Man kan väl på ett sett säga att anledningen till att jag började blogga igen var för att jag saknade kameran, för tyvärr - ingen blogg = inte lika mycket fotografering! Har då varit med Fanny idag, vi fotograferade i skogen och vissa bilder blev faktiskt riktigt bra, så kommer lägga upp dom nu de kommande dagarna.
Som jag nämt tidigare kommer jag fira min midsommar ute på Eknö med Kimmie så det får bli tidsinstälda inlägg. Nu ska jag redigera fler bilder, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0