Fall

100 följare, buyah!
Behöver hjälp! Har en bredd på 800 px där jag skriver mina inlägg, men ändån är det för brett att lägga in 2 bilder bredvid varann som är 400 px breda? Får rage, haha. Har varit på Västerbo med Kimmie i hela helgen, mest städat och så men vi hann även bada oså! Blir även midsommarfirande där, och eftersom det inte finns någon teckning eller internet där så kommer det bli ont om blogginlägg! Idag är jag helt död typ, orkar inte göra någonting. Menmen, man kan inte alltid ha kul!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Blir också så för mig, men dra i kanten och förminska till typ 395px så ska det gå!

Svar: Funkar inte för mig :(Men tack för tipset!
Felicia Karlsson

2012-06-18 @ 18:21:09
URL: http://mylifebehindthecamera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0