mhm.

Nej , jag orkar inte blogga mer på ett tag.
Ingen läser den ändån , den är grymt ointresssant , jag är sjuk (hade 40 graders feber igår) och .. jag orkar inte .
förlåt , men jag kommer tillbaka någon gång , innan sommaren blir det iallafall!
Kommer fortfarande slänga in något mobilinlägg någon gång bara för att , eller typ för att spara bilden , eller ah.
Kommer kännas lite konstigt nu men jag har helt enkelt inte tid , och min älskade kamera kommer användas jättemycket i sommar istället!
Hejdå kära läsare (ni som fortfarande är kvar) , besöken har gått från 1000 till 50 , men jag är ändån SÅ tacksam för er tid! Fortsätt följa mig på bloglovin , i will come back!

Kommentarer
Postat av: LINDSHE

Bara 2 timmar kvar till Melodifestivalens final, TAGGA! :D Vem tror du vinner ikväll? :D <3

2012-03-10 @ 18:25:03
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: Hanna Ek

Hej! Jag har just nu några pågående tävlingar du kanske vill delta i, och det skulle vara roligt om du ville lägga en åsikt om vad du tycker om min blogg för jag har precis gjort om den. Kram / Hny

2012-03-12 @ 03:52:35
URL: http://hnny.blogg.se/
Postat av: Titti

Krya på dig. (Y)

2012-03-12 @ 20:17:43
Postat av: custom essays

Tack för intressant information


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0